عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

گزارش کار زبان انگلیسی

1393/4/9 16:10
نویسنده : مامان یاسمین
2,664 بازدید
اشتراک گذاری

اینار بستی برای گزارش اموزش زبان انگلیسی.

عبدالرحمن حدود یک ماهه هفته ایی دوجلسه کلاس خصوصی زبان انگلیسی داره کلاس

با روش اموزشیمون یکی هست(هردو بروش غیر مستقیم)کلاشون نقاشی وکارتون وبحث 

کردن درمورد کاردستی هایی که باعبدی درست میکنیم وحرف زدن ازهردری هستش!!!!!!!!

اما بدلیل اینکه زبان خودم خوب نیست نمیتونم مکالماتی با بسرم انجام بدم  فک میکردم

بسرم بیشرفتی نداره که باراهنمایی دوستان به این نتیجه رسیدم که بچه ها تواین سن

درحال ضبط کردن هستن وبه موقع فوران میکنن گرچه خودش بدون همراهی من

مکالماتی رو انجام بدهآرام

دیروز تواولین جلسه ازماه دوم کلاس خصوصی عبدی همراش به کلاس رفتم ازهمکاری

بسرم با مربی زبانش خیلی خوشحال بودم درطول تمام 1/5ساعتی که بامربی صحبت

میکرد هیچ گونه جمله یا کلمه ایی به زبان فارسی یابلوچی ازطریق خودش یا مربی رد

وبدل نمیشودوخیلی بااعتماد بنفس عالی جواب میداد وچیزی رو هم که یادنداشت با

کلمه اوووعععععوووبالاانداختن شانه اش جواب میداد .والبته ناگفته نمونه به دلیل ماه مبارک

کلاس عبدی دیروز یک ساعته بود ولی چنان همکاری بسرم خوب بود که متوجه زمان نشده

بودن ........ازاین بابت خیلی خوشحالم که بدون هیچگونه فشاری تونستم بسرمو به این

مرحله برسونم که بازم هم همش به لطف خدای مهربون وسحرعزیز هستش که بابسته

بسیار مفید وکمک های بی دریغش باعث بیشرفتمون شده وهمینجا ازش تشکرمیکنم و

بهترینهارو براش ارزومندممحبت

اما اویس:تازه اموزش رو باهاش شروع کردم وماشاالله برعکس شیطنتهایی که داره خیلی

خوب تونسته تواین چند روز با کلماتclap-wave-nose-arms up- arms down-

open your mouse-close your eyes -touch your nose-رو یاد بگیره امیدوارم بیشرفتمون

بیشترازبیش بشهمحبت

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (5)

آرزو
10 تیر 93 11:53
یاسی از من هم تشکر کن خوب اخه منم معاون سحر هستم
مامان یاسمین
پاسخ
ارزومثل اینکه باید چوب لا چرخت بذاریم ارزو توماهی
فاطیما
10 تیر 93 12:25
هزارآفرین با عبدی عزیزم یاسی من به تو افتخار میکنم
مامان یاسمین
پاسخ
فاطیما تو عشقمی
امیر مهدی
15 تیر 93 21:08
موفق باشید عزیزانم
مامان امیرعلی گلی
25 تیر 93 13:28
سلام یاسمن جون خسته نباشی عزیزم میشه بگی چه بسته ای برا پسرات گرفتی؟ و چطور میتونم تهیه اش کنم؟ ممنون از راهنماییت موفق باشی
مامان یاسمین
پاسخ
سلام عزیزم اگه منظورت زبان هست بستهplay&learn englishاستفاده میکنیم وادرسشم اینهhttp://madaranemrooz.ir/
مامان امیرعلی گلی
27 تیر 93 18:38
ممنون از راهنماییت یاسی جون شما هم اینترنتی سفارش دادید؟ تا چه حد ازین بسته راضی هستید؟
مامان یاسمین
پاسخ
بله عزیزم من همه خریدام اینترنتی هستش! خانومی من تنها باهمین روش تونستم به بچم زبان رو بدون هیچ فشاری اموزش بدم وازهیچ چیز دیگه ایی واسه اموزشاستفاده نکردم البته ناگفته نمونه از طریق همین بسته کارتونهایی معرفی میشع وهمچنین از طرف سحر جون که باید تهیه بشه وواسه اموزش بچه ها لازمه امیدوارم با توضیحاتم کمکت کرده باشم سوالی بود در خدمتم