عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

فوران آتشفشان

1393/4/14 22:20
نویسنده : مامان یاسمین
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز...

چند هفته بیش کتابی برای گلبسرامون خریدیم با عنوان نخستین کتاب مرجع من کتابی

قطور هست که شش کتاب رو درخود جای داده است

1-نخستین دایره المعارف  من

2-نخستین فرهنگ نامه من

3-نخستین اطلس جغرافی من

4-نخستین اطلس جانوران

5-نخستین اطلس بدن من

کتاب بسیار خوبی برای افزایش اطلاعات کودکان هستش بسرما حسابی ازش استقبال کرد

وتاجایی که بتونیم روزی درمورد یک موضوع از هرفصلش بحث میکنیم وبسرک ماهم فقط 

گوش میشه تابتونه همه رو بخاطر بسباره

اولین مطلبی که ازاین کتاب شروع کردیم بحث کردن درمورد آتشفشان بود که درموردش

توضیحاتی دادیم و برای اینکه بیشتر متوجه بشه از یوتیوب فیلمی رو دانلود کردیم اما

بازهم بسرک ما کنجکاوتر میشود همین باعث شد کوه اتشفشان رو درست کنیم

واون رو تاحدودی بصورت طبیعی فعال کردیم !!!!!!!!!!

واز http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=213730این ادرس تونستیم طریقه ساخت وفعال

کردنشو انجام بدیم....

بفرمایید ادامه مطلب

 

 

 

 

قبل فوران اتشفشان!!!!!!!!

فوران اتشفشان....

مطمعنا باانجام این آزمایش حسابی لذت میبرینآرام

پسندها (5)

نظرات (2)

نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
19 تیر 93 10:55
سلام دوست عزیز آتشفشان رو چطوریی درستش کردیی ؟؟؟؟؟؟؟ میشه توضیحش رو بدیی ممنونم
مامان یاسمین
پاسخ
سلام دوست خوب ادرس سایتی که ازروش اتشفشان رو درست کردم گذاشتم بهش یه سری بزنید اگه متوجه نشدین واستون مینویسم
ارلا خانوم
26 تیر 93 21:01
چه جالب واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای