عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

جفرافی دان کوچــــــــــــک من

1393/4/17 11:40
نویسنده : مامان یاسمین
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان بازهم پستی داریم از پسر جغرافی دانمان  خوشحالم که تونستم این

کتاب رو برای افزایش اطلاعات عمومی خود وپسرانم انتخاب کنم کتابی بسیار مفید و

پرمحتواست باجملاتی کوتاه.

بااولین مبحث از این بخش تونستیم کره زمین رو معرفی کنیم وگفتن جهت ها واینکه کره

زمین توسط خط استوا به دونیم تقسیم میشه و دریا ها کوچکتر از اقیانوسهاهستن

و باز دریا بزرگتر از دریاچه ها.درمورد مناطق قطبی وکوهستانی.

وبایه بار نشون دادن ایران روی کره خیلی خوب میتونه پیداش کنه وهمچنین انگلستان رو

پسرما عشقش رفتن به لندنه بخاطر همین میخواست تو کره زمین جاشو پیداش کنهچشمک

پسندها (4)

نظرات (4)

ارزو
21 تیر 93 20:33
یاسی منم عاشق اینم که برم لندن
مامان یاسمین
پاسخ
ارزو توروخداایندفعه بذارمابریم توزیادی رفتی
فاطیما
22 تیر 93 2:26
یاسی تو اخرش میری لندن ای جونم عبدی با اون نگاه دقیقش...ماشاالله
مامان یاسمین
پاسخ
فاطیما خدا ازدهنت بشنوه
پریسا مامان کیان
24 تیر 93 1:33
سلاااااااااااااام توی دنیای به این بزرگی یه مامان کوچولو هست که اندازه دنیا برای پسراش صبر و حوصله و ذوق داره. این تعریفیه که من از مادرانه تو دارم یاسمین عزیز. خدا گل پسرات رو برات حفظ کنه.
مامان یاسمین
پاسخ
ممنون پریسای عزیزم نظر لطفته مطمعنم توهم بهترینی برای کیان نازنینم
مهتاب مامان اشکان
12 بهمن 93 10:18
عزیزم میشه اسم کتاب و برام تو وبلاگم بذاری . ممنون میشم.آخه پسر من هم عاشق جغرافیا و کره زمین هست .
مامان یاسمین
پاسخ
چشم