عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

معرفی کتابهای فونیکس

1393/10/26 15:48
نویسنده : مامان یاسمین
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

کتابهایی که برای شروع اموزش خواندن تهیه کردم کتاب جولی فونیکس

(jolly phonics) بود. اما بنا به دلایلی وبه توصیه مربی زبانش آنرا کنار گذاشتیم

و از کتاب دیگری به نام (phonics for kids) شروع به اموزش کردیم این کتاب 

6جلد دارد و عبدالرحمن جلد دوم آن میباشد و با شروع این کتاب بیشتر راغب

شده است داستان هایی تخیلی یا حتی از روی کتاب بگوید این چیزیست که

تاثیر بسزایی در مکالمه کودکان این سنین دارد.

و کتاب دیگری که برای بعد از (phonics for kods) در نظر گرفته شده است 

کتاب (mr bugs) است. که وقت زیادی لازم داردواین کتاب هم دارای 2 جلد

میباشد ...وبعد از آن کتاب جولی فونیکس آموزش داده میشود.

 

پ.ن: دوستان عزیز این کتابها رو میتونید از سایت جنگل با قیمت خیلی خوب

سفارش بدین.

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان مهدیه
12 بهمن 93 0:26
مامان مهدیه
20 بهمن 93 9:12
یاسمین خانوم سلام...خوشحالم باهاتون اشنا شدمدوستی با شما باعث افتخاره.خدا قند عسلاتو حفظ کنه الیاره من 21 ماهشه و با متد شما باهاش کار میکنم با روش پلی اند لرن انگلیش.... سیمپلی کیدزو شنیداری کار میکنیم....فقط نمیدونم باید معنی شعرارو بگم؟خودم حفظ کنم و براش بخونم؟بازی و کاردستی هارو ازین سن انجام بدم؟
مامان یاسمین
پاسخ
سلام دوست عزیز تاجایی که میتونی بدون معنی کارکن وشعر سیمپلی رو همیشه واسش بذار وخودت حفظ کن وباهاش کارکن واگه بشه با کاردستی های راحت واسون یادش بده
مریم
23 بهمن 93 4:55
سلام. براتون پیام خصوصی گذاشتم. لطفا جواب بدین. ممنون
شهریار
24 بهمن 93 19:23
سلام، من موقع جستجو برای روش اموزش انگلیسی Jolly Phonics سایت شما را دیدم، نوشته اید که مربی زبان فرزندانتان این کتابها را صلاح نداسته اند؟ ممنون می شوم اطلاعات بیشتری در این مورد به من دهید چرا که پسر من مدتی است با این روش تحت آموزش انگلیسی است و من از نتیجه آن نا مطمئن هستم آدرس ایمیل من : dehghanish@yahoo.com
مامان یاسمین
پاسخ
سلام دوست عزیز این تاب بهترین کتابه واکثر دوستان ازاین کتاب استفاده میکنن ولی مربی پسرم چون اهسته پیش میره ترجیح دادان از صدا ها استفاده کنن تاسال دیگه از این کتاب شروع کنن وبیشترین مکث من بیشتر روی مکالمشه تا یادگرفتن خوندن ونوشتن...خیالتون از این بابت راحت باشه دوستم
مات سارا
19 اسفند 93 16:41
سلام...خسته نباشي...من ريما هستم مامان سارا...توسط يكي ازدوستانم آدرس وبلاگ شما بهم رسيد...بهم گفتن همشري من هستين..منم تند تند توگوگل سرچتون كردم...اتفاقا دخترمن هم درحال آموزش زبان سوم به روش play and learn توسط گروه واتس آپ كودكان دوزبانه هست...خيلي خوشحال ميشم به وبم بيايد...وبيشتر آشنا بشيم تا از لحاظ علمي تجربيات همديگر به اشتراك بگذاريم..ممنون.
مامان یاسمین
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم از اشناییتون توی اینستاهم ادتون کردم
مات سارا
19 اسفند 93 16:42
راستي اينستگرام خودم براتون تو خصوصي گذاشتم...
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:09
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
شادی
29 اسفند 93 17:12
سلام عزیزم خیلی از آشنایی با شما و گل پسرهاتون خوشحالم. سال نو رو بهتون تبریک میگم و آرزوی لحظاتی ناب و دوست داشتنی برای شما و خانواده محترم دارم
مامان یاسمین
پاسخ
ممنون شادی عزیزم همچنین دوستی باشما برای من باعث افتخارهعیدتون 10000000000000000000بار مبارک
آجـی امیر محمــــــد
5 فروردین 94 23:35
به ما سر بزن خوشحال میشم راستی وبت عالیه