عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اویس نازنینم تولدت مبارک

1394/6/8 22:27
نویسنده : مامان یاسمین
1,307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم ...

بازم دیر کردم برای اپ کردن وکلی پست روی دستم مونده تا بتونم بنویسم و ارسالشون

کنم امیدوارم بتونم دوباره مثل قبل سر وقت اپ کنم

ششم اسفند ماه 93تولد اویس نازنینم بود که چهارساله شده البته الان شش ماه میگذره

والان 4سالو 6ماه سن داره وبا یه چشم برهم زدن بزرگ شدن .

و7روز دیگه تولد شازده پسربزرگم عبدی جونم هستشکه 6سالشون کامل میشه

والانم من هستم یه دنیا استرس برای پسرکم که میره کلاس اول.

وایم عکسهایی از تولد اویس نازنینم

بفرمایید ادامه مطلب

محبت

پسندها (2)

نظرات (1)

نویسنده : ندا جون( به قول دنی )
26 دی 94 16:39
ای جانممممممممممممممم تولدت مبارک(ماچچچچچچچچچچچچچچ)