عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 12 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اموزش سبزیجات به زبان انگلیسی

1392/12/5 19:56
نویسنده : مامان یاسمین
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز این روزها سرم تقریبا شلوغه اونم فقط بخاطر واتس اپ نیشخند

که حوصله گذاشتن پست جدیدو ازم گرفته....

یک هفته هم هست که اموزش عبدی متوقف شده ....نه نه نه اشتباه نکنید این یکی بخاط واتس اپ نیست بلکه بخاطرخستگی خودشه  که بهش یه استراحت کوتاه دادم ان شاالله شنبه باز شروع میکنم لبخند

اما ناگفته نمون تو این یک هفته که اموزشو کنار گذاشته بودم یکی دوبار باهم دیگه دیکشنری خوندیم پسرکم خیلی دوست داره وهم چنین فلش کارتهای تلفیقی که ازش دوتا فیلم هم گرفتم اگه بازم حوصله اجازه داد میزارمشوننیشخند

واما قبل از این هفته استراحت اموزش سبزیجات رو باهم دیگه داشتیم

که اول ازهمه واسش خمیر خوراکی درست کردم 

وبعدش هم سبزیجاتی که قرار بود کاردستیشونو درست کنیم

 

باماهمراه باشید 

 

اول از همه نقاشی یه گوجه(tomato)روبراش اماده کردم وبعد شروع کردیم باخمیرهایی که ازقبل اماده کرده بودم به ساختن گوجه

وهمچنین کاردستی لیمو وسیب زمینی رو هم به همین ترتیب درست کردیم

شادباشیدو خندانماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بردیا
6 اسفند 92 16:01
نازنین
8 اسفند 92 15:21
ایووووول به مامان یاسمین وگلپسریش
مامان یاسمین
پاسخ
مرسی نازنین عزیزم
مامان عرفان
10 اسفند 92 10:59
الهي كه اين سبجزجات انگليسي گفتنت را بخووولم من
مامان یاسمین
پاسخ
عزیزمی نگارجونم
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 10:21
عععععععععععععععععه واااااااااااااااا..تو واتس آپ میریییییییییییای ول بابااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 10:24
معلومه که واتس آپ حوصله پست جدیدو نمیزاره خخخخخخخخخخخخ
مامان یاسمین
پاسخ
دقیقا ایسان جون وقت واسه سر خاروندن نداریم جاتون حسابی خالی
آیسان مامان ماهان
13 اسفند 92 10:25
چه کاردستی های خوشگلی ای ول عبدی جووووووووووووووووونم
مامان یاسمین
پاسخ
مرسی خاه ایسان مهربونم
نگار
20 اسفند 92 8:34
دوست وايبري خودم سام عليك .
خاله الهام
28 اسفند 92 8:50
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک... عزيزم هرچند دير شده ولي تولد اويس جونم مبارك باشه