عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اموزش خواندن ونوشتن به روش فونیکس

1393/8/7 16:15
نویسنده : مامان یاسمین
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم .

همونطوری که میدونید اموزش خواند ونوشتن برای کودکان از 5 سالگی شروع میشه

ومنم تصمیم داشتم اینکارو بذارم واسه اخر 5سال اما با ملاقاتی که با مربی زبان عبدی 

داشتم تصمیم براین شد تا بزودی  خواندن ونوشتن رو شروع کنیم وروشی که برای این کار

انتخاب کردم روش فونیکس هست چون برای یادگیری اوای هر حروف زمان زیادی لازم هست  

وباتوحه به اینکه عبدی سال دیگه کلاس اول هست ممکنه وقت کم بیاره .گرچه که میتونه  

کلمات رو در کنار هم قرار بده واسپل بکنه.

کتاب فونیکس رو شفارش دادم بدستم برسه با کمک مربی خواندن ونوشتن رو شروع میکنیم

ودراینده بخشی برای معرفی کتابهای زبان انگلیسی وفارسی عبدی به وبلاگ اضافه

میشه

امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشیدآرام

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان سوده
8 آبان 93 20:44
پریسا
11 آبان 93 21:53
سلام آفریییین به مامانی و گلپسراش ایشالله موفق باشین
مامان یاسمین
پاسخ
ممنونپریسا جونم
مهتاب مامان اشکان
12 بهمن 93 8:11
سلام خانومی . از وبلاگت دیدن کردم خیلی جالب بود . دوست دارم از تجربیاتتون در زمینه آموزش به پسرم استفاده کنم خوشحال میشم اگه از راهنماییهاتون استفاده کنم . با اجازه تون لینکتون میکنم . ببوس گلپسرهاتو
مامان یاسمین
پاسخ
خاهش ميكنم مهتاب جان حتما عزيزم هر سوالي باشه درخدمتم به روي چشم منم الان لینکتون میکنم