عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 12 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اموزش رنگها به زبان انگلیسی توسط نقاشی

1392/4/13 12:25
نویسنده : مامان یاسمین
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز میخوام توی این پست رنگ امیزی وکاردستی عبدالرحمن رو که به پیشنهادیکی ازدوستان

که چندروش واسه نقاشی کردن بهمون معرفی کردن روبذارم و روزی یکی روامتحان کنم ونتیجه اش روهم

توی وبلاگ خودم ثبت میکنم وهم واسه مامان فاطمه عزیزم ایمیل میکنم یاکامنت میذارملبخند

دیروز عصر دست کوچک پسرموگذاشتم روی برگهA4ودورتادور دستش روکشیدم وباتوجه به رنگهایی 

که یادداشت به زبان انگلیسی بگه بهش گفتم رنگ کنه و هم انگشت های کشیده شده روهم به انگلیسی

حساب میکرد این وسط فقط سه تارنگ(زرد-قرمز-ابی) یادداشت که به انگلیسی بگه منم ازفرصت استفاده

کردم ودوتارنگ(صورتی-سبز)روبهش اضافه گردم ودیشبم بانگاه کردن به دی وی دی اموزشی خودش

تونسته بود رنگ مشکی رویادبگیرهلبخند

اما این وسط فک پسرک ماهم کارکرد وخواست نقاشی اش رابکاردستی تبدیل کنیم ماهم دربست

درخدمتش هستیم وبرایش درستش کردیم(اما بعدازنیم ساعت توسط فضولها حواستون باشه فضولها نه

پسرکهای من هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چنان نابودشدکه مجبورشدیم بندازیمش قاطی اشغالها)

 

اینم ازعکسها..................

قندعسل ما شبش هم باز هوس کشیدن دست ورنگ کردنش که اخرشب بود واقعا معذورازانجام

وظیفه...

عبدی جون همیشه دودقیقه بعدازبه دست گرفتم مدادمیگه خسته ام(بهانه های الکی تاازنقاشی کردن جیم بزند)که دیروز وسط نقاشی شوک مثبت بهش واردمیکردم ومیگفتم من اصلاخسته نیستم ومیخوام نقاشی بکشم وهمچنان حرفهاموتکرارمیکردوخوشحال میشد

اینم از ژست امروز ماکه خیلی ازش راضیم

خسته نباشی پسرمهربانمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نازنين
13 تیر 92 18:08
خوب مامانش وقتشه به گل پسري افتخاركني اين كاردست هم كاردستيه هم نقاشيه حتما براش بزنش تو اتاق يا يه جاي تو ديدشون انگيزش بالا ميره عجييييب


ممنون عزیزم
ولی درعرض کوتاه ترین زمان توسط چندتاشیطون خراب شد حتما یکی دیگه درست میکنیم ومیزنیم
مامان سویل
13 تیر 92 23:35
افرین گل پسر قند عسل


بوس بوس عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 تیر 92 23:48
ماشالا به عبدالرحمن جونم.آفرین خاله پس هم کلی رنگو بلدی به انگلیسی بگی هم چند تا از اعدادو
دوستم مرسی بابت این پست بعدها به درد منم میخوره.


خوشحال میشم تجربیاتمودراختیارتون بذارم وپستای اموزشیم موثرواقع بشه
الهام مامان علیرضا
13 تیر 92 23:58
آفرین به مامان هنرمند خسته نشو!!!!

و آفرین ویژه به عزیز دلم عبدی جونِ نقاشِ زبان دان
چقد قشنگ شده عزیزم
خوش به حالت با این مامانِ مهربون که همش برای شما وقت میذاره



ممنون الهام جونم چشمات قشنگ میبینه ومهربونی هم ازخودته
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 تیر 92 1:10
فداي دست كوچولوت
مامان ميخواد يكي بهتر از انيشتن تربيت كنه
موفق باشي ياسمين جون


فدات معصوم جونم
ببوس جان جان فاطمه گلی رو
راحله
14 تیر 92 8:01
سلام یاسمین جونم
به به چه کار قشنگی
چقدر ایده ی خوبیه واسه ترغیب بچه ها به یاد گرفتن انگلیسی و رنگ آمیزی
بعد ها انشالله هورادم که بزرگ تر شد حتما باهاش تمرین میکنم
ولی خیلی حیف شد که خراب شددددد میتونست بعنوان یه یادگاری خیلی خوب باشه پسمل ها رو ببوس



خوشحال میشم تجربه هامودراختیارتون بذارم
شقایق مامان آرشا
14 تیر 92 9:48
آفرین مامان باحوصله


ممنون خانومی
مامان سویل
14 تیر 92 11:15



ممنون عزیزم
nira
14 تیر 92 14:57
افرین به این گل پسر باهوش و این مامان باحوصله


بازم ممنون خاله جونم
حسنا
15 تیر 92 9:40
اولا افرین اقا پسری بعدشم مامان خانمی


مرسی عزیزم
خاله الهام
15 تیر 92 9:45

آفرين عزيز خاله خيلي ناز شده
چقدر هم خوب رنگ كردي گلم
البته خاله جون اون قسمت هايي كه از صفحه زده بيرون خودم ميدونم كار مامان ياسمينه
ولي واقعا خوب رنگ كردي



مرسی خاله الی جون
ولی این دفعه مختون یکم ابکش کرده
چون همش کارخودمه
مامان مهرزاد جان
15 تیر 92 9:56
بسیار بسیار عالی این همه دست قشنگ و بوس محکم و فشاری برای گل پسری


ممنون خاله عزیز
برتون ارزوی موفقیت میکنم انشاالله شماهم پیشرفت داشته باشین
مامان سونیا
15 تیر 92 12:55
خیلی عالی بود ایده خیلی جالبی بود که برای اموزش انگلیسی اعداو رنگ و دست و اتگشت به بچه ها کاربرد داره افرین به این گل پس با این کاردستی قشنگش


مرسی مامان سونیای عزیز
مامان نگار
15 تیر 92 12:59
ممنون بابت اطلاعاتتون
ما ساکن یزد هستیم
اسمای آقاپسرای گلتون هم اینجوری نوشته میشه:
ABDOLRAHMAN
OVEYS
البته برای اویس جون میتونی آخر سر دوتا S بذاری البته درست درستش با دوتا اس هست ولی خب با یکی اس هم زیاد مشکلی نداره



ممنون دوست خوبم
اومدین به ماهم سربزنید
حسنا
16 تیر 92 10:49
سلام عزیزم قرار شده ساحل جون راهنماییم کنه برنامه ام مشخص شد خبرت می کنم با هم شروع کنیم خیلی دوست دارم یاد بگیریم


همچنین عزیزم
منتظرجوابتم زودخبرشوبهم بده
خاله الهام
17 تیر 92 10:55
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
خيــــــــــــــــلي خيـــــــــــــلي
التماس دعـــــــــــــــــــــــا



حتما عزیزم
ماهم محتاجیم به دعا
مامان فاطمه
17 تیر 92 10:55
سلام نمیدونم پستم به دستت رسید یا نه چون قرار شد خبرم کنی
ولی ظاهرا نقاشی دستو کشیدی و خوب بوده


عزیزم واست تووبلاگت کامنت گذاشتم ولی تاریخ وبت خیلی عقبه شاید اشتباه اومدم
عزیزم لطف کن ادرس وبلاگ یاایمیلتوواسم بنویس تاراحترپیدات کنم
الهام مامان علیرضا
17 تیر 92 14:26
بوس برای گل پسرها



ممنون الهام جونم ببوسعلیرضای عزیزمو