عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

دوچرخه سواری توعصرتابستون واموزش کلمه bike(دوچرخه سواری)

1392/6/12 12:26
نویسنده : مامان یاسمین
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوسه روز پیش رفتیم توحیاط دوچرخه سواری لبخند

خواستیم هم تفریحی کرده باشیم وهم کلمه انگلیسی (bike)رابرای پسرکمان قابل فهم...یول

این وسط هم دعواداشتیمکلافه هم بازی اینکه یک دوچرخه ودوتا پسر عزیزمان...

کدام یک سوار شود....

اماخوشبختانه به خیرگذشت وماهم طبق قرارمون خودم رو باید کنترل میکردم که همین طورهم شد...نیشخند

این هم ازعکسها....

 

بفــــــــــــــــــــرمایید ادامه مطلب:

اینم قایق میموری وفلش خور عبدالرحمن که شعرهای انگلیسیشو باهاش گوش میده...

بهترینــــــــــــــــــها راارزومندمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

خاله الهام
12 شهریور 92 12:30
آفرين ياسي جونم كه اين همه تلاش ميكني
اين قسقلي ها زبان ياد بگيرن
و آفرين تر كه خودتو كنترل كردي


مرسی عزیزم

حالا توبخند بزاردنیابه روت بخنده وقتی دلت واسه ارتمیس تنگید میام واسن میخندم تاحالت جابیاد
خاله الهام
12 شهریور 92 12:31
يه سوال فني چرا اين پستو دو بار گذاشتي؟؟؟


الهام جون عجب گیری میدی
حالا دوتا شد
عجب بلای توهاااااااااااا
خاله الهام
12 شهریور 92 17:25
ياسي جونم ديدي قبل از اينكه بگي آپم من بهتون سر زده بودم
خيلي بدي كه ميخواي من دلم بتنگه بياي بهم بخندي


توعزیزمییییی
خوب عزیزم عوض گله نداره!!!!!!!!!!!!1
حسنا
13 شهریور 92 0:46
ایول یاسی جون ماشالله به ارادت چه خوب فکر کنم پسر کوچیکت هم به طور غیر مستقیم اموزش می بینه
راستی فلش پلیر چه خوشمله
برای سه نفرتون

اره حسنا جون واقعا روش خوبیه حتما تهیش کن
مرسی عزیزم منم میبوسمت
مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 8:01
خوش به حال این پسرها با این مامانی
ای ولله داری خانم
این پسملی هاتم هر روز بانمک تر میشن ها


مرسی عزیزم میبوسمتون
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:04
سلام یاسی جونم آفرین به صبوری و ذکاوت شما که هم تفریح میکنین با پسرا هم به شیوه بهتر واژه انگلیسی رو یاد عبدی جون میدی،ای ول کارت درسته

مرسی عزیزم
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:05
آخی چه نازدونه هایی که خیلی زود با هم کنار اومدن و دوتایی ،و بعد هم نوبتی نوبتی سوار دوچرخه میشن


البته بادعـــــــــواهااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:07
خودمونیم این اویس وروجک زور میگه هااااااااااااااااا وای خدا ،موفقم شده که دوچرخه رو از چنگ عبدی جونم درآره

وای ایسان جون نگو اخر زوره همه چیزو واسه خودش میکنه
آیسان مامان ماهان
13 شهریور 92 9:09
عبدی جونم،عزیز دلم ناراحت نشو داداش اویس هنوز کوچولوه بزرگ بشه همیشه پشتت خواهد بودشمام بهتره با این قایق خوشگل چراغونیتون شعرهای انگلیسی تمرین کنین..خدا رو چه دیدی شاید یه روز اومدیم پیشتون اونوقت ذوق مرگ میشم یه شعر انگلیسی برام بخونی


مرسی ایسان جون عزیزم قدمتون روی چشم
مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 11:10
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥ ثواب داره
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿



حتما عزیزم اومدم

مامان عرفان
13 شهریور 92 13:32
به به چه دوچرخه نازي دارين .


قابلی نداره خاله جون
مامان عرفان
13 شهریور 92 13:32
واي خداي من چه قايق پيشرفته اي ؟؟؟ به حق چيزهاي نديده و نشنيده .


واقعاااااااا>؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 15:36
خاله جون دو نفری سوار شید دعوا هم نکنید

یاسمین جون آفرین به شما که خودتون و کنترل می کنید

میگم بابا پیشرفته اید آاااا قایق مموری شون و باش!!
اینا رو از اون ور مرز میارید دیگه؟! اینم از مزایای مرز نشینی، ما که اینجا به همچین امکاناتی دسترسی نداریم!


مرسی عزیزم
اره
ولی فروش اینترنتی هم فک کنم دارم اخه من تو اینترنتم دیدم
من اینوچابها رخریدم
مامان آرین
14 شهریور 92 15:57
ای جانمممممممممممممم اویس کوچولو چه گریه ای میکنه برای دوجرخه.اما در عوض آموزش رعایت نوبت رو هم خیلی بهتر از بقیه یاد میگیرین ها داداشی های گل.خدا حفظتون کنهمامانی جون دستت درد نکنه آموزش انگلیسی تئوری وعملی.


مرسی مامان شاهزاده جونم
خاله الهام
14 شهریور 92 17:58
نياي بخندي هااااا
من كلي دلم تنگيده


وااااااااای عزیزم اشکالی نداره زودی میاد ارتمیس جونم
nira
14 شهریور 92 23:13
خسته نباشن این کوچولوهای گل با دو چرخه سواریشون
یه خسته نباشین و افرین هم به تو یاسمن جون که اینقدر با ذوق و با حوصله ای


مرسی نیراجونم
مامان دنی گلی
15 شهریور 92 1:21
خوش بحالتون عجب حالی میده دوچرخه سواری همیشه خوش باشین


مرسی دوست خوبم
شقایق مامان آرشا
15 شهریور 92 12:17
آفرین مامان صبور
مرسی که به ما سر می زنی


مرسی عزیزم
بهاره مامان ونداد
15 شهریور 92 16:55
وای عجب بچه زور گویی ونداد ما هم همین مدلی هاست
خدایی مردم چه زجری قرار بکشند با این بچه های زورگوی ما


واااااااای نگو بهاره جونم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
15 شهریور 92 23:39
منم دوچرخه ...
اخ اخ از دست اين اويس كوچولواخه چرا اين قدر زور ميگي
قربون گل پسرهـــ ا
حالا اموزش نتيجه داد؟


معصوم جونم نتیجه عالی عالی بود
مامان سونیا
16 شهریور 92 11:55
خو ش به حال این پسرها با همچین مامان گلی که دارند
حالا یاد گرفتند معنی کلمه رو یا نه
به به چه حیاطی منم حیاط گنده دلم میخواد


اره عزیزم عالی بود اموزش بفرمایید حیاط خونمون واسه شماهم بسههههههه
مامان عرفان
17 شهریور 92 9:27
خانومم كجايي؟ تو كم پيدايي يا من ؟
عزيزم به من سر بزن هميشه دلم برات تنگ ميشه .


حتما نگارم میام عزیزممممممممم
نازنين
17 شهریور 92 11:46
سلام مهربان بانو عزيزاي فعال من چطورن شايد باور نكني ولي جدا دلتنگتون شديم خانومي ازاينكه تو اين ايام به يادمون بودي وفراموشمون نكردي يه دنيا ممنونم واقعا ازداشتن همچين دوستاي ذوق ميكنم وخوشحالم كه هستين


ممنون نازنین عزیزم
منم دوست دارم زیاد وخیلی دلتگت بودم عزیزم
خوشحالم که اومدی
نازنين
17 شهریور 92 11:52
عبدالرحمن خاله جون چه قايق كامل وخوشگلي داري چه مامانه مبتكري داري جيگر چه كاراي برا پيشرفت زبانت ميكنه انشالا هميشه موفق و پيروز باشين دوستون داريم عجيجمممممم


ممنون نازنینم
قابل شمارونداره عزیزم
رزیتا
17 شهریور 92 15:07
عبدالرحمن عزیز تولدت مبارکــــــــــــ . ببخشید که خاله اینقدر دیر متوجه شد .


خواهش میکنم خاله جون
هنوزپستشونذاشتم
مامان فاطمه
21 شهریور 92 20:21
عزیزم هم صبوریت هم کار با بچه ها و ... چیزاتو میپسندم و دوستت دارم
عزیزم عجب قایق مموری باحالی
میشه بگی این قایق حرکت میکنه ؟
چی کار میکنه؟
این ترغیبشون میکنه که آهنگاشونو خوب گوشبگیرن؟
عزیزم دوس دارم یه سوال ازت بپرسم گلم
دوست خوبم میشه یه مثال برام بزنی که مثلا چه جوری این بسته سحر جذبت کرده و یه روش کارشو برام توضیح بدی
چون تقریبا دیپلم زبان دارم آیا به درد منم میخوره یا نه؟
ممنون میشم اگه با یه مثال از کتابچه سحر جون روشنم کنی
دوست خوبم اگه جواب سوالاتمو تو وبم بدی خیلی خیلی ازت ممنون میشم


حتمادوست خوبم اومدم