عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

عبدالرحمنم تولـــــــــــــــدت مبـــــــــــارک...

1392/6/18 20:40
نویسنده : مامان یاسمین
1,940 بازدید
اشتراک گذاری

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد

شیرینت ترینم تولدت مبارک

دوستت

دارم

پسرعزیزم تولدت مبارک انشاالله که هزارساله بشیقلب

بفرمایید ادامه مطلب........

قبل ازشروع تولد...

شروع تولد.......

عکسهای بعدتولد...

اینم زهراست دخترعمه عبدالرحمن تویه روزبه دنیااومدن بااین تفاوت که زهرا5-6ساعت بزرگتره...

 

پ ن:بخاطرشلوغ بازی بچها همه چیز بهم میریخت بخصوص رومیزیموننیشخند

پ ن:عبدالرحمن باشلوغ کردن وشیطنت بچه ها اصلا نمیتونست جلوی کیک وایسته وشمع فووووووووووووت کنه که باعث ناراحتیش شدواشکشودراوردن

دوستای خوب ممنون که باهامون همراه بودین

دوستتون داریمماچ-

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان آرین
17 شهریور 92 21:19
سلام مامانی .رمز بهم میدین؟تولد گل پسر مبااااااارک


مرسی خاله مهربون
عزیزم واستون تلگرافش میکنم تاهمیشه داشته باشینش
مامان آرین
17 شهریور 92 21:28
سلام دوست عزیزم
شرمنده یه سوال داشتم شما در زبان انگلیسی تجربه دارین.؟سئوالم برای اینه که میبینم به خوبی برای آموزش گل پسرها در این زمینه تلاش میکنید.برام سئوال بود.ممنون از پاسختون.


نه عزیزم من زبانم درحدصفرولی ازیه مجموعه اموزشی استفاده میکنم که خیلی عالیه اگه اهل تهران هستی برونمایشگاه غرفه من ومامان میتونی تهیش کنی
مامان آرین
17 شهریور 92 21:32
خصوصی داری مامان جونی


اومدم عزیزم
امیرمهدی کوچولو
17 شهریور 92 22:41
شازده کوچولو تولدت مبارک.
ایشالا هزارساله باشی.


لطفا رمز؟؟؟؟؟


مرسی خاله مهربون واستون رمزوتلگراف میکنم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:07
عزیزم برا منم رمز لطفا......



عزیزم تلگرافش میکنم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 8:38
یاسی جونم سلام خانومی،شمام که نامرد شدین خواهر گویااین تیکه آخر و قال گذاشتن من بد جوری بهت چسبیدهباشه صبر کن گل پسرات بزرگ شن،کی بشه تلافی

نه ایسان جون بچه های من قا لبزارن گذاشتن دیگه
ایناازماهانم نامرد ترن
مامان عرفان
18 شهریور 92 11:57
عزيزم منم رمز ميخوام


حتماعزیزم واستون تلگرافش میکنم تاهمیشه داشته باشین
مامان عرفان
18 شهریور 92 11:58
منم دلم برات تنگ شده خانومي


لطف داری عزیزم
مامان عرفان
18 شهریور 92 12:44
عزيزم تولدت مبارك باشه خاله .


ممنون نگارعزیزم
مامان عرفان
18 شهریور 92 12:44
ممنو نرمز را برام تلگراف كردي .


خواهش میکنم عزیزممممممممم
مامان عرفان
18 شهریور 92 12:44
من الان آمدم بدون رمز وارد شدم . عكسها را نشان داد .


اره عزیزم رمز مشکل داشت برشداشتم
مامان عرفان
18 شهریور 92 12:45
خانومي اين خودتي ؟ به به چه لباسهاي قشنگي داري ؟؟؟؟


اره عزیزم
قابلی نداره عزیزم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 12:49
آخ جون ،، به به تولد ت مبارک عززززززززززززززززززززززززززززیزم


ممنون مهربونممممممممممم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 12:50
چه تولدی و چه کیکی،،ایشالله کیک عروسیتون عزیزم


انشاالله عزیزم
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 12:52
مامانی جون خیلی ذوق داشتم برا دیدنتون،از دیدنتون خیلی خیلللللللللللللللللللللللللی شاد شدمایشالله همیشه پایدار باشی و سلامت....

مرسی ایسان جونم خوشحالم از خوشحالیت
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 12:54
چه پدر و پسرای مهربونی،،،و چه لباس نازی یاسمن خانوم،چه خوشگله ،چقدم بهتون مییاد


مرسی ایسان جونم قابل شمارونداره
رزیتا مادر آرمیتا
18 شهریور 92 13:19
ایشالا تولد صدسالگی عبدالرحمن طلا .
راستی یاسمین جون این عکس خودت با عبدالرحمن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم
اره خودممممممممممم
مامان آرین
18 شهریور 92 14:09
سلام مامانی ممنون از توضیحاتتون به پرسشم.خیلی لطف کردین .اگه سئوال داشتم بازم مزاحم میشما
راستی رمز رو برداشتین؟؟؟؟؟
در هرحال تولد گل پسر مبارک انشاالله در کنار خانواده خوب ودوستداشتنیش 120ساله شه
درست حدس زدم عکس خودتون هم گذاشتین؟اگه عکس شماست باید بگم خیلی از دیدنتون خوشحال شدم دوست خوبم.چهره مهربونی دارین همون طور که حدس میزدم.

مرسی عزیزم
عزیزم مشکل داشت رمز بخاطرهمین برداشتم لطف داری عزیزم خودت اخرمهربونییییییییییییی
مامی سویل
18 شهریور 92 14:20
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من قربونتون برم چقد ناز نشستین عبدی جونم تولدت مبارک عزیزم
کی نذاشته خان کوچولوی ما شمع فوت کنه هااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان میام حسابشو میرسم خاله صبر کن اومدم


خدانکنه خاله جون
خداروشکراومدین وگرنه...........
Parisa
18 شهریور 92 15:34
سلام ياسمين جون خوبى؟دلم يه ذره شده بود براتون/تولد عبدالرحمن جون هم مبارك باشه.راستى اين خودتى ديكه؟


سلام عزیزم کجایی ناپیدایی مارو فراموش کردی دیکه
مرسی عزیزم اره خودمم
نازنين
18 شهریور 92 16:18
عبدالرحمن خاله جوني تولدت مبارك انشالا هميشه شادو موفق باشي عزيزم خانومي خوشحال شدم ديدمت لباساتون منوكشته چقد دوسداشتني هستين تواين لباسااااااااا


مرسی نازنینم
قابل شمارونداره عزیزم
خاله الهام
18 شهریور 92 19:08
سلام
خوشگل خاله تولدت مبارك

يه سوال فني از ياسي خانم
اين زهرا خانم فقط در حد دختر عمه هست
من كه فكر نكنم آخه ببين چه عشقولانه نشستند
راستي چرا رمز دار نبود

ههههههههه
الهام جون چه سوالای خوشملی میپرسی عزیزم
من به این راحتی پسربه کسی نمیدم
رمزدارکردم خانومی نمیدونم چرارمزمیدادم باز نمیشد
الان عکس خودمو می پاکم
ندا
19 شهریور 92 13:31
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ....


مامان دنی گلی
19 شهریور 92 15:12
شازده کوچولو ت و ل د ت م ب ا ر ک ب ا ش ه هزار ماشاله چه عکسای قشنگی چه لباس با مزه ای پوشیدی ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


مرسی عزیزم
راحله
19 شهریور 92 17:40
عزیز دلمممممممممم تولدت مبارک خاله جووووووون صد و بیست ساله شی الهی

وووواییییی خیییلی جالبه که ببببببببببببببببا دختر عمه تو یه روز دنیا اومدن!!!! هر دو سزارینی بودین؟

مرسی راحله جون
نه عزیزم هردوطبیعی
علامه کوچولو
19 شهریور 92 19:19
الاااااااااااااااهی عبدالرحمن هم 18 شهریوریه؟!!
تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم
نه عزیزم 15شهریوره
خاله الهام
20 شهریور 92 9:08
با با تبليغات
آموزش
دايره لغت
مادر نمونه
هيچي ديگه فقط خواستم بگم يه كوچولو آپ كردم


اومدم بامزه
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 10:26
سلام یاسمن جونم ممنون از معرفی مجموعه آموزشی انگلیسی،،امیدوارم موفق باشی

مرسی ایسان جونم همچنین عزیزم
معصومه
20 شهریور 92 10:31
عزیزم تولدت مبارک!ایشالله صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی!


مرسی عزیزم ازدعای قشنگت
معصومه
20 شهریور 92 10:34
ببخشید گوگل کرومم اشکال پیداکرد یک دفعه بسته شد نی نی گپم بسته شد!اگه ممکنه پست اخرمونو ببینید وخاطرتون رو بنویسید ممنون میشم ...
منتظرتون هستم


حتما عزیزم اومدم
مامان عرفان
20 شهریور 92 12:35
ممنون عزيزم بابت معرفي بسته آموزشي زبان


خواهش میشه عزیزم
حسنا
20 شهریور 92 13:06
سلام عزیزم تولد اقا پسری مبارک باشه از طرف من لپشو بوس کن
ماشالله این دوستای بچه هات چه قشنگن خصوصا چشاشون مثل گل پسرای خودت


مرسی حسنای عزیزم
عزیزم دخترخاله وپسرعمو وفک وفامیلن دیگه
حسنا
20 شهریور 92 13:07
خودت هم تو عکس ها بودی پس الان کجایی من نیز دلم می خواست ببینمت


اره عزیزم بخاطاینکه رمز دارنبود ورمزدارکردنم نمیشودمشکل داشت مجبورشدمپاکش کنم
مامان سونیا
20 شهریور 92 19:05
-----------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



ممنون عزیزم
nira
22 شهریور 92 23:01
تولدت مبارک عزیزم
انگار دیر رسیدم عکسای رمزدار رو برداشتی


مرسی عزیزم
عکس رمز دارفقط یکی بود اونم مال من بود بخاطر مشکل داشتم رمز دارکردن مجبورشدم پاکش کنم
مامان مهرزاد جان
23 شهریور 92 11:45
سلام عزیزم خوبی تولد آقا پسرتون مبارک انشاله 100 ساله شی نه 120 ساله شی خانمی خبر میدادی برات بلط جور میکردم
انگار دیر رسیدم از روی کامنتا فهمیدم عکس خودتونم بوده انگار حذفش کردید؟ منم فقط عکس همسری محترمتونو دیدم
انشاله همیشه خوب و خوش و سلامت باشید


مرسی عزیزم
اره عکس خودمم گذاشتم ولی درمزار بودن پستام انگاری مشکل دارن بخاطرهمین پاکش کردم
درمورد بلیط به دربسته خوردم انشاالله دفعه بعد ممنون از لطفت دوست خوبم
شیدا مامان الینا
23 شهریور 92 22:30
تولد تولد تولدت مبارک
جشن تولد 120سالگیت خاله جون


مرسی خاله شیداجون
مامان مهرسام
24 شهریور 92 13:45
سلام ما هم تبریک میگیم آفرین به اینهمه فعالیت شما مامان زرنگ همه جا اسمتونو می دیدم خوشحال میشم باهاتون آشنا بشیم




مرسی دوست خوبم

منم خوشحال میشم عزیزم

ببخشید منظورتون چیه ازاینکه اسممو همجا میدیدین؟؟؟

میشه بگین کجا؟؟؟؟؟؟؟؟


الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 17:18
عزیز خاله تولدت مبارک گلم

تاخیر خاله رو واسه تبریک ببخش عزیزم

یک دنیا مهربونی+هزاران هزار آرزوی خوب تقدیم به تو که بهترین پسر دنیایی



مرسی خاله الهام
شماهروقت بیاین قدمتون روی چشم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 شهریور 92 1:31
عزیز خاله تولدت مبارک.120 ساله بشی.ایشالا جشن فارغ التحصیلیت.


مرسی خاله عزیز
مامانی کسرا
14 آذر 92 23:34
سلام با کمی تاخیر تولد گل پسرتون مبارک
مامان یاسمین
پاسخ
مرسی عزیزم