عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

مجموعه زبان انگلیسی(ply and learn english)

1392/6/19 10:56
نویسنده : مامان یاسمین
750 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم سلام

میخوام بسته اموزشی زبان انگلیسی روکه واسه پسرم استفاده میکنم رومعرفی کنم...

من این بسته روکه به صورت ازمایشی فروخته شد روازطرف دوست عزیزم سحراستاداقا دریافت کردم

اطلاعات زبان انگلیسی من درحد0اما باوجوداین بسته اطلاعات خودم هم تاحدودی بالارفته همچنین دایره لغت پسرم

کل اموزش فقط بابازی وفلش کارت وسیدیه

من خیلی راضیم به شمامادرهای عزیزم توصیه میکنم تهیش کنید والان درنمایشگاه مادروکودک که

از20تا23شهریورشروع میشه باتخفیف ویزه به فروش میرسه وهمچنین مدیر مجموعه هم دراونجاحضورداره

میتونید سوالات روازخودشون بپرسید وجواب میدن...

برای اطلاعات بیشتر به ادرسهای زیر مراجعه کنید:

www.sos.niniweblog.com

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=551204&PageNumber=1

باارزوی موفقیت شمادوستان عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)