عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اتفاقات خوب

1394/1/6 0:04
نویسنده : مامان یاسمین
878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز وگلپسرهای نازنینم.........بوس

سال نو مبارک ان شاالله سالی پربار و نیک داشته باشینمحبت

وامـــــــــــــــا!!!!!!!!!!!!!

درست 3ماهو 9روز از پست اخر میگذره تواین مدت خداروشکر روزهای خوشی رو درکنار

همدیگه داشتیم .وسرگرم این روزهای خوش وهمین باعث شده بود زودتر نتونم اپ کنم

اما الان هستم تا بتونم خلاصه ایی ازاین روزهای زیبا وبیاد موندنی رو باروایت تصویر یا

خاطرات کوتاه ثبت کنم...

اول ازهمه اینکه اویس عزیزم  چهار ساله شدو واسش یه تولد کوچیک گرفتیم.بغل

ودوم هم بالاخره عبدالرحمن جان دوتا از دندونهای شیریش افتاد واین چیزی بود که

از لحظه مهد رفتنش منتظر بودم وخیلی ذوق کرده بودم ازاینکه پسرم بزرگ شدهبغل

اولین دندونی که شکست پایین سمت راست 9اسفند 93شبش ودومین دندون بازم

پایین سمت چپ 29اسفند یعنی اخرین روز سال شکسته شداونم وقتی سراوان بودیم.زیبا

توی این مدت عبدالرحمن واویس عزیزم صاحب دختر خاله ودختر دایی جدید شدنآرام

و عبدالرحمن 22بهمن ماه از طرف مهد جشن داشتن کهبرای پسرم خاطر انگیزترین

روز بود .گه تمام عکسهای مخصوص این روزهازو بزودی توی پست چدا میذارممحبت

شاد باشید وسربلندچشمکمحبتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)