عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 25 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

کاردستی کلاه برای اموزش زبان انگلیسی

1392/4/18 0:21
نویسنده : مامان یاسمین
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام پست پایینی مال چندروز پیش بودکه تازه وقت کرده بودم بذارم الان میخوام درمورد اموزش

امروزمون یکم بگم وعکسهاشو بذارم....

همونطور که میدونید عبدالرحمن تحت اموزش زبان ازراه دور هستش من واقعا ازاین توع تدریس که همه

چیزش دست خودمه راضیم وامیدوارم بتونم موفق بشم

الان به سی دی دوم اموزشیش رسیده وباید کلمات وتصویرهایی روکه میبینه یادبگیره وسعی منه بانقاشی

وکاردستی یا هرچیزدیگه ای که واسه بچه خستگی نیاره استفاده کنیم

قبلا هم گفتم عبدی جون اصلا علاقه ای به نقاشی نداره پس بایداکثرکارامونوباکاردستی وروشهای دیگه

انجام بدیم

این همه پرحرفی کردمچشمک تابگم امرو میخوایم ازکلمات اول شروع کنیم وکلمه(hat)بود بنابرین ماهم اویس جونو

خوابوندیمو شروع کردیم به ساختن اون چیزی نشدکه خواسته بودیم ولی ساختیموشدیه کلاهنیشخند

قلبقلبقلبماچماچماچلبخندلبخندلبخند

دوستون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 تیر 92 15:54
ياسمين جون اين كلاه كه خيلي قشنگه خيلي خوشم مياد كه اين قدر با صبر و حوصله هستي


ممنون معصوم جونم
مامان ماهان
20 تیر 92 10:57
ای جونم چه کلاه خوشگل و باسلیقه ای آفرین عبدی جونم که اینقدر خوب کاردستی درست میکنی عزیزم..


بوس بوس بوس
الهه
20 تیر 92 15:23
خیلی کار جالبی کردین برای آموزش غیر مستقیم. از خوندن وبلاگتون لذت بردم.
برای آموزش اشکال می تونید اندازه های مختلف انتخاب کنید که همزمان اندازه ها رو هم با پسرتون کار کرده باشین.




ممنون دوست خوبم ازاینکه راهنماییم کردین حتما همین کاروانجام میدم
مامان فاطمه
23 تیر 92 7:30
سلام به مامانی خلاق و هنرمند و پرتلاش
چه کار جالب و مفیدی
یه پیشنهاد براتون داشتم برای آموزش کاملا هدفمند و با برنامه و منظم و...
میتونی از وبلاگ های مهدکودکها جهت ایده گرفتن و کار بهتر استفاده کنی عزیزم
fatemehh.niniweblog.com
اینم آدرس که خواسته بودی گلم


ممنون دوست خوبم برات تووبلاگت کامنت گذاشتم منتظرجوابم
مامان فاطمه
23 تیر 92 18:59
سلام گلم میتونی مرا تو لیست دوستانتون لینک کنی با آدرسه
fatemehh.niniweblog.com
تا مشکل برطرفشه
عزیزم راجع به لیست مهدکودک ها و سایتشون میتونی تو اینترنت سرچ کنی من در حین نت گردی بهشون بر میخورم و میبینم که بسیار کارآمده... گلم بازم اگه به مهد خوبی یا سایت خوبی جهت آموزش برخوردم حتما مطلعت می کنم



ممنون دوست خوبم الان لینکتون میکنم
مامان امین
24 تیر 92 17:09
وای خدا چه پسر زیبایی و چه کلاه قشنگی


خواهش میشه دوست خوبم چشاتون قشنگ میبینه
ارلا
25 تیر 92 10:58
سلام
ممنونم که به من سر میزنی من مسافرت بودم


همیشه به گردش عزیزم
lمامان سویل
25 تیر 92 11:54
چه کلاه خوشگی ای جانمممممممم


خواهش میشه عزیزم