عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 24 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اویس امپول میزنه

1392/4/18 0:50
نویسنده : مامان یاسمین
2,741 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز عصراویس خان ما به سطل اتاق دسترسی پیدا میکنه وشروع میکنه به بازی کردن باهاش که بعداز چندبارریختن زباله ها وجمع کردنشون متوجه سرنگی که باهاشون شربت میخورن وبنده ظهرش انداخته بودم توی سطل میشه.....

اینم ازادامه ماجرا.......

قندعسلم بعداز اینهمه امپول زدن شروع کردبه جمع کردن زباله ها

فدات شم عزیزکمقلبماچ

اینم گلپسرما اخرسرهرکاری کردم تاازش یه عکس خوب بگیرم اجازه ندادکه نداد

ماهم بیخیال شدیم

بــــــــــــــــــــــــــروبینیم بابانیشخندزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عرفان
18 تیر 92 11:29
سلام عزيزم . بابات اينكه چند روز نتونستم بهت سر بزنم معذرت ميخوام و يه پست تشكر برات گذاشتم .


مرسی عزیزم الان میام
مامان ماهان
19 تیر 92 11:19
خدای من ،آمپوله سوزن نداشت؟؟؟؟؟؟؟
فداش بشم که دلش اومده برا خودش آمپول بزنه...چقدم عزمشو جزم کرده که آشغالا رو جمع کنه..عکساشم همشون عالین


مرسی ایسان جونم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 تیر 92 15:52
خاله قربونش بره كه اينقدر باهوشه و ميدونه كار سرنگ چيه
ولي حالا خوبه سوزن باهاش نبوده



خدانکنه عزیزم
شقایق مامان آرشا
20 تیر 92 22:11
ای جان خاله خودت تجویز کردی دیگه؟
صفورا مامان آوا
21 تیر 92 10:26
ای پسرک شیطون بلا


خوش اومدی
راحله
22 تیر 92 17:01
ای جووووووووونم چه بامزه


سحر(آبجی محمد طاها)
22 تیر 92 18:56
-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟





ممنون دوست خوبم نه اصلا ولی این دفعه بخاطراقاطاها امتحان میکنم
nira
28 تیر 92 20:51
وای اولش ترسیدم فکر کردم خدای نکرده مریض شده ،پسر شیطون بلا


ببوی سوشیانس عزیزو
محمد رضا
2 مرداد 92 0:17
سلام وب قشنگی دارید و همچنین بچه های با مزه ی راستی از لباس های محلی فهمیدم از منطقه سیستان وبلوچستان هستین اخه خودم بلوچ هستم .خوشحال میشم به وب ما سری بزنید و نظر بدین منتظر حضورتون هستم موفق باشید http://bia2music20.blogfa.com
ایلین
15 آبان 93 15:36
سلام ممنون شما اهل کجایید؟@