عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 20 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

ماه مهمانی خدامبارک

1392/4/18 13:29
نویسنده : مامان یاسمین
519 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ...

رمضان ماه مهمانی توست ...

سفره ات هر روزِ سال پهن بوده ،

ولی این روزها ، پذیرایی ها ویژه است ...

از خوان گسترده ات چشم و دلی سیر میخواهم ...

شکم سیر را هر روز قبل از رمضان مرحمت نموده ای ...

الهی شکر

جملات زیبا گیله مرد

دوستای عزیز مطلبی روگذاشتم ادامه مطلب باخوندنش بشدت ناراحت شدم به خاطرسستی خودم که بعضی مواقع انجام میدم دوست دارم شمام برید وبخونید

 

ادامه مطلب یادتون نره

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن چند رکعت است.
بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.
خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه: خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد

=============

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان حسین جون
18 تیر 92 15:38
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
بهاره مامان ونداد
18 تیر 92 16:26
دقیقا تنم لرزید از این همه سستی خودم تو نماز خوندن خیلی دلم میخواد که دوباره شروع کنم
ولی همش دارم امروز وفردا میکنم
مرسی دوست خوبم که به یادم اوردی که خدا همیشه نگرانمه
راستی عزیزم دوست دارم تو طرحت شرکت کنم ولی هر جزیی رو که خودت دوست داری بهم بده من برام فرقی نمیکنه
عزیزم این چند وقت هم سرم شلوغ بوده میومدم وبلاگت ومطالبت رو میخوندم ولی نمیتونستم نظر بذارم ببخش


ممنون ازاینکه بهمون سرمیزنی عزیزم
منم دقیقا مثل شماشدم ولی من فقط نمازصبحوخیلی سستم
بااجازه جزءدوم باشما
مامان مهرزاد جان
18 تیر 92 16:39
سلام
هر جزء باشه مهم نیست من هم شرکت میکنم
با ان حال خبر بدید کدوم جزء افتاده به من
من هرسال خودم ختم قرآن برمیدارم
امسال هم برمیداشتم ولی اینم یکجورشه
یادتون نره حتما خبرم کنید منتظرم


عزیزم ممنون ازاینکه قبول کردی
جزءاول باشماست
رها
18 تیر 92 17:35
منم تنم لرزید
خدایا از همه گناهانمون بگذر و مثل همیشه دوستمون داشته باش

عزیزم من فکر نکنم با این تایم کاری زیاد م و خستگی چشمام بتونم جزئی و تموم کنم ، دلم هم نمیخواد کاری و که شاید خوب انجام ندم و به عهده بگیرم
نمازات همه قبول خدا باشه

ممنون که خواستی تو ثوابش شرکت کنم



اشکالی نداره عزیزم دلبخواهیه
انشاالله نمازوروزهات قبول باشه تواین ماه مبارک
نازنين
18 تیر 92 23:35
استشمام رايحه دل انگيز رمضان گواراي وجودتان باد/خانومي مطلبت زيبابودگلي من از جزء اول شروع ميكنم كار شما هم قابل ستايشه عجيجممممم


ممنون عزیزم ولی جز اول توسط دوستان انتخاب شدبراتون کامنت میذارم که چی جزی روبخونید
رزیتا مادر آرمیتا
19 تیر 92 2:19
یاسمین جون سلام . گلم بابت جزی که بهم دادی ممنون . من از وبتون خوشم اومد . عزیزم با اجازه لینکتون کردم .


ممنون دوست خوبم دراولین فرصت لینکتون میکنم
مامان امین
19 تیر 92 9:01
زیبا بود و مفید


ممنون دوست خوبم
مامان ماهان
19 تیر 92 11:15
ای خدای من ،،خدای مهربان من،،من چقدر نادان و ضعیف و پستم و تو چقدر بزرگ و مهربان و بخشنده ای،،،،به حرمت این ماهت مرا هم جزو بخشندگانت قرار بده.....




مرسی ایسان جونم که اومدی
مامان ماهان
19 تیر 92 11:16
عزیز دلم ممنون از ین پست بینظیرت خیلی به دلم نشست و خیلی صفا کردم...یاد گرفتم که از این به بعد حداقل کارها را انجام بدم....ممنونم نگاری بهم خبر داد من جزء دوازده رو از امروز شروع میکنم ...


عزیزم جز12به نامت ثبت شد
مامان بردیا
19 تیر 92 17:01
سلام خانمی.من جز بیست و نه رو میخوام.اگر هم نشد هرکدوم از جزهای مونده مشکلی نداره.خبرم کنین


خانومی 29 به نامتون ثبت شد
شقایق مامان آرشا
24 تیر 92 23:35
خیلی قشنگ بود.
خدایا شکر چون تو خدای من است


خدایا شکر
زینب
26 تیر 92 18:39
سلام عزیزم. دوستم من فعلا برنامه خاصی برای زبان ندارم ولی اگر می خوای میتونی تو اینترنت به نام علی پیرهانی مرد چندزبانه ایران سرچ کنی حتما کلی اطلاعات راجع بهش پیدا می کنی موفق باشی


ممنون ازراهنماییت عزیزم
مامان امیرناز
27 تیر 92 1:03
سلام عزیزم جز 20 خونده شد خیلی دوست داشتم تو دور دوم شرکت کنم حالا واسه دور سوم یه جز برام بذار مرسی


ممنون دوست خوبم دورسوم حتماخبرت میکنم
ارلا
27 تیر 92 13:11
سلام دوست خوبم از شما دعوت میکنم بیایید یه وبم واگه دوست داشتی به وبم امتیاز بدید برای وبلاگ برترامیدوارم بتونم جبران کنمممممممممممم


حتما عزیزم اومدم
مامان امیرناز
28 تیر 92 14:41
سلام عزیزم پس جزئ من چی شد منتظرم


عزیزم جز20به نامتون ثبت شد
مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 18:34



عقده ای