عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 12 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

اموزش خوشحال وناراحت به زبان انگلیسی

1392/4/30 14:38
نویسنده : مامان یاسمین
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بالاخره امدیم بایه پست جدیداز عبدی جون ...

چندروز پیش باپسرکم تصمیم گرفتیم کاردستی خوشحال(happy)وناراحت(sad)روباهمدیگه درست کنیم که خوشبحتانه درست کردیم دوتا تخم مرغ روواسش خالی کردم وچشم ودهن واسشون کشیدم ورنگهای انگشتی روجلوش گذاشتم وازش خواستم رنگشون کنه وهمینکارم انجام داد وبعدازاون به ووسیله پنبه واسشون مودرست کردیم

ودراخرم داخل تخم مرغ هارو پرکردیم از پنبه ودستمال کاغدی وبه وسیله دوتا مداد واسشون پایه درست کردیم که پسرک ما توی دستش میگرفت نقش خوشحال وناراحت روبازی میکرد

اینم از عکساشون...

همیشه موفق باشید وسربلندلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

نازنين
30 تیر 92 16:00
اي جانم به اين مامان كوشا وفرشته هنرمندو دوسداشتنيييييييش


ممنون نازنین عزیزم
دوست دارم خانومی
زحمتهای ما به پای زحمتهای شما نمیرسه

مامان فاطمه
30 تیر 92 16:41
سلام عزیزم
ببخشید دیرجوابتون دادم
من تهران نیستم و کسی هم اونجا ندارم
ببخشید که نمیتونم کمکتون کنم
واقعا متاسفم
به نظرم ازاینترنت و کتابفروشیهای شهر خودتون کمک بگیر
بازم معذرتمیخوام کهنمیتونم به پسرای گلم کمک کنم


ممنون عزیزم
مامان آرین
30 تیر 92 16:45
سلام به مامان کوشا وپسرهای خوشگل خاله.خوبین؟خیلی وقته نتونستم بیام پیشتون.شرمنده سرم خیلی شلوغه اینروزا.
از کاردستی خیلی خوشم اومد مامان جون.رنگ انگشتی رو خودتون درست میکنید؟دستورش رو برای من میذارید؟ممنون میشم عزیزم.


سلام عزیزمرنگ انگشتیها از محصولات اریاست
میتونی اینترنتی هم سفارش بدی
مامان آرین
30 تیر 92 16:49
راستی مامان یاسمین جون ممنون بابت خبر کردنت برای ختم قرآن.انگار سعادت نداشتم دیر فهمیدم.اما اگه بازهم امکانش هست دوست دارم شریک باشم.لطفا بهم میگید چیکار باید بکنم؟
خیلی ملتمس دعاهستم


حتما عزیزم برای دورچهرم جزهای11-12 به نامتون ثبت شد
حسنا
30 تیر 92 22:47
عزیزم چه خوشمل شدن راستی با داداش کوچولوش هم کار میکنی یا فقط با بزرگی اخه کوچکی هم سنی پسمل منه


عزیزم فعلا فقط باعبدالرحمن (بزرگه)کارمیکنم اما تصمیم دارم ازاین به بعدبااویس هم کارکنم چون سنش به دوسال هم رسیده
معصوم/مامان جان جان فاطمه
30 تیر 92 23:55
خسته نباشي ياسمين جون

ماشاالله پسري هم كه خوب همكاري ميكنه
دستت بابت ختم قران درد نكنه فقط حيف كه من با جان جان نميرسم و به زور روزي يه جز رو ميرسونم به هر حال التماس دعا


ممنون عزیزم
اشکالی نداره خانومی دل به خواهی بود
انشاالله تواین ماه حاجتتون روبگیرید
رزیتا مادر آرمیتا
31 تیر 92 5:13
سلام به مامان با ذوق و سلیقه و همچنین بچه های گل و با هوش . ایشالا همیشه پیروز و موفق باشید .
بــــــــــــــــــــــــــــوس


ممنون دوست خوبم همچنین شما عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
31 تیر 92 10:49
آفرین به گل پسر و مامانش .


ممنون دوست خوبم
ساحل
31 تیر 92 16:57
سلام به یاس یعزیز و پسر کوچولوی خوشگلم. از طرف من عبدی رو ببوس. و بهش بگو یک جایزه بزرگ از طرف خاله سحر داری. برای آموزش خوب و هوش بالات. کارت عالیه. زیاد خودت رو خسته نکن. هفته یا یک کاردستی کافیه. برام دعا کن میدونم مومنی ))) که زودتر کتابم تموم بشه و کلی یچزهای جدید به دستت برسه. باز هم میبوسمت.


ممنون سحرعزیزم ازلطف بزرگت من این اموزش وتمریناتی که باعبدی انجام میدم فقط مدیون توام امیدوارم بتونم زحماتت روجبران کنم
دوستون دارم خیلـــــــــــــــی زیاد
ببوس هیوای نازنینم رو
الهام مامان علیرضا
31 تیر 92 18:21
وای خیلی ناز شده عروسک های شاد و غمگینتون
آفرین با عبدی باهوش خودم
می بینم که اویس جونو می خوابونید بعد دو تایی بازی می کنید؟!


اره عزیزم اویس بیدارباشه کاری نمیتوننیم انجام بدیم
اموزش هنر دستی (عسل)
1 مرداد 92 12:01
سلام الان اومدید وبم گفتید جزء قرانو حالا میتونم بخونم
ولی الان یه موضوع پیش اومد برام دیگه نمیتونم بخونم ولی اگه به دوره 5 رسید فکر کنم بتونم میدونی چیه چون چند وقته زیاد خونه نیستم بیرون میرم کار دارم به همین دلیل میفته برای دوره 5 اگه بشه


ببخشیداااااااااا


اشکالی نداره ولی این اخرین دوره
محبوبه مامان ترنم
1 مرداد 92 16:14
سلام . من از وبلاگ مامان علیرضا با شما اشنا شدم.
ماشاالله چه پسرهای نازی دارید. شما بلوچ هستین؟
ما ایرانشهر و زاهدان چندتایی دوست داریم و من مرده مرام و مهربونی و مهمون نوازیشون هستم.
اگر اجازه بدین دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.
اگر خواستید بهم خبر بدین. ممنون.


حتما دوست خوبم منم باکمال میل لینکتون میکنم
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 9:52
سلام یاسمین جون،چه خوشحال شدم پست جدیدتونو دیدم،،خدا رو شکر عبدی جونمم که خیلی خوبه امیدوارم اویس جونمم خوب خوب باشه


ممنون ایسان جونم الحمدالله همگی خوبیم
امیدوارم شماهم خوب باشین ماهانی روببوس
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 9:53
ای جون دلم چه کاردستیهای خوشگلی این پسر و مامان با هم درست میکنن چه اخمی و چه خوشحالی نازی ترسیم کردین


آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 9:54
راستی شما مامان و پسر کاردستی دزست میکنین اویس جون ناراحت نمیشه یا نمیخواد وسیله هاتونو به هم بزنه


اویسو میخوابونیم بعدکارمونوانجام میدیم خاله جون وگرنه واسمون چیزی نمیمونه
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 9:56
عبدی جون گلم برا سفره هفت سین امسال خاله آیسانم از این خوشحالا درست میکنی عزیز دلم


حتما خاله جون چراکه نه
آیسان مامان ماهان
2 مرداد 92 9:57
اینام مخصوص اویس جونیم


ممنون خاله ایسان
Parisa
3 مرداد 92 0:20
سلام ياسمين جون من جابهاريم و هميشه به وبت سر ميزنم،دوست دارم راستى شما نيكشهرين يا ن


سلام پریسای عزیز ممنون ازاینکه بهمون سرمیزنی اما چرا خاموش
حداقل زودترکامنت میذاشتی تابیشترباهم دیگه اشنا بشیم
عزیزم من ایرانشهریم
راستی وبت باز نمیشه یعنی ادرس نذاشتی
لطفا ادرس وبتو بذارتا منم بهت سربزنم
Parisa18
3 مرداد 92 13:30
سلام،عزيزم من وب ندارم ولى اهل وبگردى ام


اهان ...
ازاشنایی باهات خوشوقتم ...
ذاستی بلوچی؟؟؟
Parisa18
3 مرداد 92 14:00
آره فدات بلوچم،منم خوشوقتم


خوش اومدی
مامان امیرمهدی
3 مرداد 92 14:09
آفرین به عبدی جون و مامان هنرمندش

ممنون دوست خوبم
مامان سونیا
3 مرداد 92 15:55
دست مامانی مهربون درد نکنه که به کمک گل پسر این کاردستس خوشگل رو درست کرده و با این روش حتما توی ذهنش همه چی نقش میبنده و کامل یاد میگیره خیلی خوب برای آموزشش وقت میگذاری مامانی کارت عالیه


ممنون دوست خوبم
مامان امیرعلی گلی
3 مرداد 92 22:37
ماشالله به این گل پسر و مامان خلاقش
اینقده خوشم میاد وقتی میبینم تو آموزش به پسرات خوش ذوقی


ممنون دوست خوبم
راحله
4 مرداد 92 9:43
بابااااااااااااا خانوادگی هنرمندین شما
عجب کاردستی قشنگی


نظرلطفته عزیزم
چشاتون قشنگ میبینه
حمیده مامان آترینا
4 مرداد 92 11:01
سلام عزیزم
تو یکی از پست هاتون خوندم که سی دی your baby can english read رو با پسر های نازتون کار می کنین البته به جز جزوه سحر عزیر
راستش من به علت قیمت بسیار بالای مجموعه your baby can english read اونو نخریدم و از اینترنت دانلودش کردم و می دونم که فلش کارت و کتاب هم داره در ضمن نمی دونم چه جوری باید با دخترم کار کنم چون راهنماشم انگلسیه
اگه شما دارین ممنون می شم بهم بگبن که چند وقت باید قسمت اول سی دی 1 رو کار کنم و چه جوری و اینکه فلش کارو و کتابش چه جوریه، آخه تو مجموعه ای که دانلود کردم فایل pdf فلش کارت ها هست ولی کتاب نه، اگه بگین که چه جوری و به چه ترتیبی کار کنم و اینکه کی از فلش کارت و کتاب استفاده کنم و اینکه کتابش چه جوریه تا خودم بتونم آمادش کنم ممنون می شم، راستش منتظرم تا مجموعه سحر جون کامل آماده بشه تا بعد بخرم ولی فعلا می خوام همینی که دارم رو با دخترم کار کنم چون دخترم خیلی بهش علاقه نشون می ده
ممنون
راستی من بیرجند زندگی می کنم و نوروز گذشته که می رفتم چابهار مورد تفقد دوستای بلوچ همسرم قرار گرفتیم و خاطره خیلی خوبی از زاهدان و چابهار دارم، فوق العاده از آشنایی و دوستی با شما هم خوشحالم


ممنون دوست خوبم که به وبلاگ پسرام اومدی عزیزم منم ازاشنای باشما بسیارخوشوقتم...
عزیزم درموردمجموعهyour baby can read بایدبگم که اصلانیازی نیست باکتاب وفلش کارتاش تهیش کنی اگه کتابشوگیربیاری بعدها بدردت میخوره...الان که دانلودکردی ولی فروشگاه های اینترنتی من ومامان وغنچه ها باقیمت پایین البته بدون فلش کارت وکتاب هست من واسه پسرم فقط سیدیهاشو تهیه کردم چون که توصیه دوستان همین بود وخیلی هم خوبه وخیلی هم ازش راضیم
ودرمورد استفاده ازسی دی ها یایدبگم تادوماه باید سی دی اول رونگاه کنه اونم هفته ایی سه بار وفقط 45دقیقه باید نگاه کنه گرچه که سی دی اول خیلی کمتراز 45دقیقست وکلماتی که اون روز نگاه میکنه رویادداشت کن درطل هفته بهش یادبده حواستون باشه که اموزش بعدبازی داشته باشه تابچه احساس خستگی نکنه
وکلمات رواز فلش کارت تصویری بپرسی خیلی بهتره بچه اصلا اذیت نمیشه زودترهم یادمیگیره وموقع نگاه کردن سیدی کنارش بشین وباهاش نگاه کن وکلماتم باهاش تکرارکن ومعنی روهم بهشون بگو....
امیدوارم کمکت کرده باشم
عزیزم توی اون سایتی که بیبی رودانلودکردی کتابشم بودیانه؟؟؟
فلش کارتاش تصویریه؟؟؟
ممنون میشم اگه ادرس سایتوبهم بدی

مامان عرفان
5 مرداد 92 11:10
سلام عزيزم . دلم خيللللللللللي خيييييييييلييي برات تنگ شده بود .
آفرين به آقا عبدي هنرمند و مامان هنرمندش .


ممنون عزیزم ماهم دلمون باتون یه ذره شده بود ولی خودمونیم هاااااااااااااااااا
فک کنم تلافی شیراز رفتن منو دراوردی ای شیطون بلا
مامان عرفان
5 مرداد 92 11:12
عزيزم امروز بايد جزئ يازده را تمام كنم . فكر ميكردم تو مشهد فرصت پيدا ميكنم بخونم اما اونقدر زيارت و دعا خونديم كه اصلا فرصت نشد جزئ يازده را بخونم . ايشالا امروز خواهم خواند


قبول باشه نگارجونم
منتظرتم خانومی
شقایق مامان آرشا
5 مرداد 92 16:42
باز از هنرمندیها و توانایی های مامان خانومی مرسی


ممنون شقایق جونم
نگار
7 مرداد 92 12:09
خوبي عزيزم خودت ؟؟؟


مرسی عزیزم
زینب
9 مرداد 92 12:48
عزیزم سلام.. من کتابها رو از اینجا http://www.dltk-teach.com/minibooks/ پرینت میگیرم کتابهای گرونی نیستند ولی انگلیسی هستند و میتونی عزیزم استفاده کنی و فعلا جای دیگه ای سراغ ندارم موفق باشی


ممنون دوست خوم ارراهنمایی که کردی
nira
11 مرداد 92 10:50
سلام یاسمین جون واقعا افرین به این همه حوصله و ذوقی که داری خیلی جالب بود خوش به حال دوتا پسر گل با همچین مامانی


ممنون دوست خوبم لطف داری عزیزم
مامان فاطمه
14 مرداد 92 0:47
عزیزم سلام ببخشدید میخواستم.نظرتو راجع به سی دی پپا پیگ و کلاسیکال بدونم.که آیا شادن یا نه به درد دختر من که دو سالشه میخورن یا نه؟؟دوست گلم جزو ساحل مامان هیوا چطور به نظرت به درد دختر من که الان دو سالشه میخوره؟؟؟ممنون میشم تو وبم برام بگی جواب سوالاتمو عزیزم


اومدم عزیزم

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 مرداد 92 3:12
وای چه کار جالبی کردی مامانی.آفرین بهتموفق باشی آقا عبدالرحمن


ممنون الهه عزیز
همچنین شماعزیزم
مامان فاطمه
15 مرداد 92 14:38
سلام عزیزم چن وقته پست جدید نمیزاری
گلم ببخشید میخواستم بدونم تا حالا چه سی دی های شعر داستان موزیک و... واسه گل پسرات از اینترنت خریدی و کار کردی و بدردت خورده
اگه ممکنه منم راهنمایی کن و اسماشونو و آدرس سایتی که ازش خرید کردیو واسم کامنت بزار تو وبم تا منم با دخملم کار کنم.
یه دنیا سپاس دوست خوبم



سلام عزیزم حتما میام
سرعت نتم خیلی بدشده ولی دراولین فرصت میام توضیح میدم
علی امینی
28 فروردین 93 2:58
باسلام قبل از هر اقدامی برای آموزش زبان دوم به کودکان زیر شش سال به شما توصیه می کنم که حتما به این دو جا نگاهی بیاندازید: https://www.facebook.com/dozabaneh و: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=534836