عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 20 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

به رای شما نیازمندیم

1392/5/1 18:13
نویسنده : مامان یاسمین
579 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا کوچولو دوست عبدالرحمن واویس جون تو جشنواره 

نی نی وبلاگ شرکت کرده وبرای رای اوردن به کمک شما احتیاج داره

ممنون میشم179روبه20008080200پیامک کنید وبهش رای بدید

خیلی لطف می کنیداگه باچندخط موبایل متفاوت این پیامک روارسال کنید.

لطفتون روهرگز فراموش نمی کنم

اینم ادرس وب علیرضا جون:


http://alirezanoori.niniweblog.com/ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهام مامان علیرضا
1 مرداد 92 18:20
می دونم خیلی گرفتاری این روزها
مزاحمت شدم عزیزم
ایشالا به حق این ماه عزیز و شب های قدر خداوند براتونن بهترین ها رو رقم بزنه
عالیه 20+
به آشناها و فامیل هم تونستی سفارش ما رو بکن.


خواهش میکنم عزیزم این حرفاچیه اگه قسمت نی نی گپ منو تایید کنی میبینی همیشه بیکارو پای وبلاگ پلاسم
وقتی توی وبلاگ همدیگه رو لینک میکنیم یعنی مثل یک خانواده ایم درهر شرایطی
پس دیگه از این حرفنزدن خواهر عزیزم
دوستون دارم زیاد
آرتميس
2 مرداد 92 8:48
پس من چي خاله جون؟؟؟؟؟


عزیزم نمیدونستم ناراحت میشی
خاله الهام
3 مرداد 92 8:26
نه عزيزم چرا بايد ناراحت بشم
همينطوري گفتم
ميبيني كه نويسنده هم آرتميس نه من


افرین به ارتمیس جون چه نویسنده ایی شده واسه خودش
الهام مامان علیرضا
5 مرداد 92 0:45
یاسمین جون
اومدم بهت اطلاع بدم که به لطف دوستان خوبی مثل شما علیرضا از رتبه هفتم رسید به رتبه اول
ولی از اونجا که اختلاف رای خیلی به هم نزدیکه ممنون میشم باز هم ما رو از لطفتون فراموش نکنید.
آخه خیلی زحمت کشیدم تا اینجا دوست ندارم هدر بره

اگه بازم تو آشناها کسی هست که باهاشون راحتید ممنون میشم پیامک بدید.
برای گل پسرای نازم جبران می کنم.


باشنیدن این خبرخیلی خوشحال شدم
حتما عزیزم
نگار
7 مرداد 92 12:09
عزيزم من دور دوم جز؟ يازده را هم تموم كردم .


ممنون عزیزم الان ثبتش میکنم
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 12:11
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
خاله الهام
9 مرداد 92 12:16
عزيم منم جز ءهاي دور دوم رو خوندم جزء5 و 6 بود
جزء دور سوم هم امروز تموم ميكنم
يه عالـــــــــــــــمه التماس دعا


ممنونم الهام جونم
سارا
13 مرداد 92 18:01
سلام. یاسمن جان شما رو لینک کردم عزیزم. این شبهای اخر واسه ملینای منم دعا کن


ممنون دوست خوبم حتما عزیزم انشاالله هرمشکلی دارن خدا شفاشون بده
عزیزم منم توواولین فرصت لینکتون میکنم
.......
14 مرداد 92 16:11
چقدر زشته


دوست عزیز کسی نظرخواهی زشتی وقشنگی نکرده که شمامیگین زشته
فقط ازدوستان عزیز ومامانهای مهربون خواستن اکه مایلن رای بدن اونهم به اختیارخودشون نه به اجبا!!!!
حالا شمارای نمیدی نده ولی توهین هم نکن
خواهـــــــــــــشا
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 10:25
سلام یاسمین جون خوبی ایشالله ،گل پسرا چطورن؟؟؟نیستین خانوم،،پست جدید،حال و احوال جدید،،کاردستی های جدید...

سلام ایسان جون خوبی عزیزم
بخداسرعت نتم خرابه
خبرسلامتی دوستان
دراولین فرصت میام باکاردستی های خوب خوب