عبدالرحمنعبدالرحمن، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
اویساویس، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فرحانفرحان، تا این لحظه: 7 سال و 6 روز سن داره

عبدالرحمن واویس

صفحه جدید ما

1392/6/8 12:08
نویسنده : مامان یاسمین
393 بازدید
اشتراک گذاری

صفحه جدیدمادرface book

صفحه ای جدید برای گلپسرهایم دوستان عزیز خوشحال میشوم به ماهم سربزنید واگرهم مایل به فرستادن درخواست دوستی بودین لطفا درface bookبافرستادن پیام ومعرفی خود اطلاع دهید تا تاییدتان کنم

منتظرتان هستیم

                                          yasi mohtashami 

محض اطلاع تازه درستش کردیم وهنوز کامل نیستنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

یاسمین
8 شهریور 92 12:53
سلام عبدالرحمن واویس جان

امیدوارم که حالتون خوب باشه و همیشه سلامت در سایه پدر و مادر باشید،

من یاسمین امراء هستم ازسراوان از دیدن شما خوشحال شدم




سلام یاسمین جون ازدیدنت خیلی خوشوقتم

اگه فیس بوک داری ادرس بده یاخودت درخواست دوستی بفرست تاییدت میکنم


امیرمهدی کوچولو
8 شهریور 92 22:17
موفق باشید



مرسی دوست خوبم
آیسان مامان ماهان
9 شهریور 92 10:30
به به سلام و هزار تبریک ،،ایشالله کاملش کن ندا بده بیایم فیس بوک...


حتما عزیزم ادرسوکه داری اومدی یه سری هم به ما بزن لطفااااااااا
یاسمید
9 شهریور 92 14:57
سلام
من فیس بوک ندارم بلد نیستم ولی به بابایی میگم برام درست کنه. داداشم یاسین داره،راستی امروز از بابای پرسیدم چطور آدرس شما را دروبلاگ داداشی بگزارم وگذاشتم شما هم اگر خواستید آدرس ما را هم بزارید.


مرسی یاسمین جان منم لینکت میکنم
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 92 23:34
عزیزم من فیسبوک نمیرم اصلا
عضو هم نیستم و گرنه حتما سر می زدم گلم



اشکال نداره عزیزم من واسه دوستانی ادرس گذاشتم که عضون
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 92 23:36
یاسمین جونم
چون من قسمت نظرات و غیر فعال کردم می دونم که نظر دادن برای همه پست ها اونم تو پست های قیلی برای شما دوستان خوبم سخته. بخاطر همین انتطار ندارم نظر بذارید.
همین که سر می زنید خیلی خوشحالم.
من هم به شما سر میزنم همچنان و از حالتون آگاه میشم.


ممنون الهام جون اشکالی نداره خانومی من تاجایی که بتونم میام نظرمیذارم
ولی مطمعن باش اگه نظرم نذاشتم ولی میام میخونم وبهتون سرمیزنم

خاله فاطیما(مامان ایلیا)
16 مهر 92 17:43
من کلا آدم بی کلاسیم
عضو نیستم


اختیارداری عزیزم شماتاج سری